czwartek, 30 stycznia 2014

Before i die

A więc mam dziś dla was tag  (? To chyba jest tag ; D ) o moich marzeniach . Oczywiściue jest ich o wiele ,wiele więcej i gdybyście chcieli z chę ci zrobię częśc drugą  . Dziś wybrałam 10 z miliarda moich marzeń :




  1. To marzenie się raczej nie spiełni  ; (


2 , Hyhyhy  ;)


3 . 


4 , To muszę spełnić jak najszypciej ;)




5 , Mam nadzieję , żę uda mi się spełnić to marzenie  ;)



6 . To będzie ciekawe ^^





7.


8. 

                                         

                                     9 .
                                           10 . To marzenie jest dziwne dlatego , żę chce nagrać piosenkę , ale nie za                                                                                   bardzo umiem śpiewać ;)

Mamy jakieś podobne marzenia ? ;)

1 komentarz:

  1. Mieszkanie w NY, znajomość wielu języków i długo by jeszcze wymieniać. A przy okazji zapraszam na mojego bloga: http://booksforimaginationblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Porady Szeyli : Książki , moda i gotowanie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea