niedziela, 29 września 2013

GONE faza druga- głód - Michael Grant

Po pierwsze dziękuje za ponad 500 wyświetleń <3 A teraz do tematu czyli recenzji


Udało sie xd  ,, Zdobyłam Gone 2 '' ;d  Dużo osób mi ją poleciło pod recenzją  ,, GONE 1 ' ' i sama nie wiem co mam powiedzieć . Książka podobała mi się tak samo jak poprzednia ,ale nie za bardzo ogarniałam , niektóre postaci nie mam pojęcia o co chodziło z Brittney . Zabili ją , serce jej nie biję a ona wszystko słyszy . Skoro żyła to dlaczego nie wstała .To było dziwne. niby żyje niby nie a tu jej kopią grób . To był jeden  minus i chyba ta postać nie była potrzebna , jeśli ktoś ją ogarnął to napiszcie w komentarzu .

 Postacią , którą pokochałam w tej części jest Caine . Na początku jest taki hmm .. zły ( nie miałam innego słowa ) , ale pod koniec pokazuję , że w środku jest taki ..  dobry xd .  Kiedy Drake prawie zabił Dianę uświadomił sobie , że ją kocha . Poza tym widać , że tak naprawę kocha też swojego brata .
Kolejną postacią , którą polubiłam jest Orc . Zaimponował mi tym jak bronił Astrid i jej brata .
Oprócz nich lubiłam Sama , Astrid , Dekkę , Dianę i Brianne . 


 Bardzo dużo dzieję się w tej części . Caine chce przejąć władzę, przez opanowanie światła w ETAPIE . Zil pragnie zabić każdego, kto ukrywa w sobie tajemniczą moc. A Sam musi poradzić sobie, na dodatek, z niesamowitym głodem, doskwierającym każdemu. Lecz głód odczuwa również Ciemność. I pragnie go uspokoić!

Pomysł jest niezwykły. Fabuła zaskakuje. Czytelnik zostaje wciągnięty w wir zdarzeń. Książka ta, oprócz niesamowitej akcji, posiada w sobie prawdę. Opowiada o tym, jak dzieci zaledwie muszą szarpać się ze sobą o jedzenie, dorosnąć szybciej i walczyć o swoje prawa. O tym, że bez pomocy starszych - rodziców, nauczycieli czy lekarzy młodsi nie dadzą sobie rady. Ta powieść jest niezwykle ważna - mówi, że powinniśmy doceniać to, co mamy i cieszyć się każdą chwilą, którą spędzamy z rodziną. Bo jutro mogłoby ich już nie być.  I chyba to jest głównym celem tym książki , uświadomić nam jak nieporadni jesteśmy , gdy ie ma kogoś kto nam powie co zrobić . 

Podsumowując książka jest oryginalna , ale niektóre wątki są niepotrzebne . Polecam te książkę zwłaszcza na długie jesienne wieczory ;D



 Tytuł: GONE: Zniknęli. Faza druga: Głód
Seria: GONE: Zniknęli (tom 2)
Autor: Michael Grant
Wydawnictwo: Jaguar
Liczba stron: 544

Ocena: 8\10











2 komentarze:

  1. Jeśli lubisz Caina, to dopiero w ostatniej części pokazuje kim naprawdę jest. Ja jak czytałam ten fragment to normalnie się poryczałam. Co do Brittney to w kolejnych częściach jest naprawdę ciekawą postacią i idzie ją ogarnąć xd

    OdpowiedzUsuń

 

Porady Szeyli : Książki , moda i gotowanie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea