piątek, 27 września 2013

Jak poprawić sobie humor ?

Do tego postu zainspirowała mnie moja koleżanka , która ma wiecznego doła . Próbuje jej pomóc i pomóc i wymyśliłam tyle porad , że postanowiłam je tu wypisać .

1.   WYJDŹ NA DWÓR
 Nawet pięć minut na świeżym powietrzu ma na ciebie zbawienny wpływ. Zauważyłaś te żółte liście na drzewach ?  


2 ZJEDZ ŚNIADANIE
To uchroni cię przed złym humorem i doda sił do działania. Większość moich znajomych nie ej śniadania , Ja pewnie też bym nie jadła , gdyby nie moja mama , która codziennie przed szkołom smaży mi naleśniki lub robi kanapki  ( dziękuje ci mamo ;** )  


Źródło zdjęcia ( LINK )


3. ZJEDZ CZEKOLADĘ
Chyba tego nie muszę komentować xd Jest dobra na złamane serce, nudę i wszystko inne. 



Źródło zdjęcia LINK


4. Udekoruj swój dom lub miejsce pracy

Kup ramkę i na biurku postaw zdjęcie, które zawsze będzie wprowadzać Cie w dobry humor. Kup w kwiaciarni  bukiet kwiatów lub zerwij pęk polnych i postaw w wazoniku w salonie , dobra wiem jest jesień , ale może ktoś to przeczyta wiosną ;)


5. Muzyka, film,

Czy słuchasz muzyki cicho, czy głośno  - nie ma znaczenia. Dzięki muzyce możesz uciec myślami gdzieś daleko. Właśnie takie oderwanie od rzeczywistości doskonale wpływa na dobre samopoczucie. Bywają też osoby które poprawiają sobie nastrój oglądając dobrą komedie czy horrory , ale ja jestem strasznym tchórzem xd

6.  Zrób ładne zdjęcie

 Bycie kreatywnym może być zarówno inspirującym jak i odprężającym przeżyciem. Większość z nas ma talenty z istnienia których nawet nie zdaje sobie sprawy. Chwyć swój aparat fotograficzny i do parku czy lasu na poszukiwanie inspiracji a przy okazji przetestuj swoje umiejętności fotograficzne. Nie pomogło? Spróbuj malarstwa lub rysunku. Nawet jeśli Ci nie wyjdzie to przecież nic się nie stanie xd

7. Zadbaj o paznokcie
Dobrze zrobiony manikiur i pedikiur uszczęśliwi każdą kobietę, bo to odrobina luksusu i relaksu. Poza tym, chociaż na godzinę oderwiesz się od telefonu komórkowego. ^^
źródło zdjęcia  LINK

8. Powiedz coś miłego .
Na przykład dziewczynie w autobusie, że podoba ci się jej płaszcz. Uśmiechnęła się? Teraz tobie jest miło. To mała eksplozja radości, spowodowana jej dobrym gustem i twoją uprzejmością.

9.  Wyśpij się
 T o zawsze dobry sposób czasem to przez zmęczenie dopada nas marazm. Rano można obudzić się już w zupełnie innym nastroju  :)

10.Uśmiechnij się, nawet na siłę, to naprawdę działa!


źródło zdjęcia : Link

11.  Śpiewaj i tańcz!

Nie umiesz? ja też xd ! Ale to tym lepiej:) Wyluzuj, po prostu puść muzykę, weź do ręki łyżkę, pląsaj na wyczucie i śpiewaj co tchu  do swego "mikrofonu" ulubiony kawałek. * Uwierzcie mi na słowo to niezwykle relaksujące! Spróbujcie od razu! Byle to nie były jakieś smętne powolne kawałki , Puść  ,,Baby ' Biebera ! xd

12 . Gorąca kąpiel.

 Nalej wannę pełną wody, wlej do niej rożne specyfiki trzymane na specjalną okazję ( teraz jest najlepsza!), niech się pieni, niech pachnie. Jeśli lubisz zapal świece, zgaś światło, zrób sobie randkę sama z sobą. Gorąca woda rozluźni mięśnie.  

13 . Otocz się kwiatami
Żywe kwiaty w naszym pokoju nie tylko pięknie wyglądają, ale także dodają nam energii! Na przykład taka wiązanka słoneczników będzie przypominała o cieplutkim słońcu, a śliczny żółty kolor płatków pozytywnie nastawi cię do świata. Ludzie trzymający kwiaty w swoich biurach czują się szczęśliwsi w pracy. 

14 .Napij się…
Wszystkie doskonale wiemy, jak potrzebna jest chwila wytchnienia podczas dnia wypełnionego milionem obowiązków.  Proponujemy zaparzenie ulubionej herbaty  lub kawy . Albo kakao <3 Kto nie lubi kakałka ? To jest mój nr 1 na zły nastrój ;D 

źródło zdjęcia Link

15.  Biegaj! Ruch fizyczny wyzwala endorfiny, hormony szczęścia, które w naturalny sposób poprawiają nastrój. Nie znosisz biegać? To nic, przełam się, spróbuj zrobić to na śmiesznie,  Taki bieg dodatkowo wyładuje wszystkie nagromadzone emocje.Poprawa humoru gwarantowana a dodatkowo chudniemy xd 

16 . Zakupy

Kobiety lubią zakupy. Nowa sukienka, torebka, nowe buty, nowa bluzeczka... można wymieniać bez końca. Tak, to działa. Pamiętaj jednak, że zbyt częste poprawiane humoru zakupami może się skończyć zerowym stanem na koncie lub debetem. Więc kupuj  , ale bez przesady xd 


Mam nadzieję , że pomogłam komuś w pozbyciu złego humoru  ; D 


                        Szeyli ; **








8 komentarzy:

  1. Mi humor poprawia muzyka Dawida Kwiatkowskiego <33
    Super blog obserwuje

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super porady ! Obserwuje !

    http://style-fashionnn.blogspot.com/2013/09/pomysowoo.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady! Aż sama z nich skorzystam ^.^ Ale jak można nie jeść śniadania? ;_; To takie straszne xd http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rady są naprawdę świetne. Szkoda tylko, że z części z nich nie mam jak skorzystać. Czekolada - odpada, wyspać się nie mam jak, bo jestem w 3 gimnazjum i jest nawał pracy. Generalnie z nauką nie wyrabiam. Największym odprężeniem się dla mnie jest słuchanie muzyki - uwielbiam się położyć i odciąć się od całego świata. Ja nie jem śniadania i dostaję za to od rodziców :/
    Pozdrawiam gorąco xoxo

    http://brothers-from-another-mother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog i fajne porady :D Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

 

Porady Szeyli : Książki , moda i gotowanie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea