wtorek, 17 czerwca 2014

LOL -recenzja filmu


Jejku jak mnie tu dawno nie było, no ale jak każdy musiałam walczyć o oceny ( i udało się :)) Dziś mam dla Was recenzję filmu, który obejrzałam już dość dawno. 


Gatunek: Komendia, Romans, Dramat
Produkcja: USA
Reżyseria: Lisa Azuelos
Moja ocena: 9\10

,,Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, pociąga ją seks, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne (Demi Moore).''

Sądzę, że większość z Was oglądało ten film, a większość z tej większości pokochało go tak jak ja. Mam nadzieję ,że wiecie o co mi chodzi ;)

 Film zdobył popularność dzięki Miley, która moim zdaniem świetnie poradziła sobie w tej roli, czytając recenzje na innych blogach zauważyłam, że dużo osób uważa, że sobie z tą rolą nie poradziła. Pozostałym, aktorom też nie mam nic do zarzucenia, byli świetni. 

Fabuła jest idealna dla typowej nastolatki - chłopak, który zdradza swoją dziewczynę i mówi jej o tym jak o każdej normalnej rzeczy robionej w ciągu dnia, co doprowadza do niemałej zmiany w jej życiu. 

Podsumowując: aktorzy - świetni; fabuła; trochę dziwna. Film jest fajny tylko żarty nie każdemu mogą się spodobać i przyznaje trochę to było niesmaczne. Jedynym minusem było też to, że zatęskniłam za starymi włosami Miley <3 

 A jak tam wasze oceny poprawione? Będzie pasek? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Porady Szeyli : Książki , moda i gotowanie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea