sobota, 31 maja 2014

ULUBIEŃCY MAJA

KSIĄŻKI

W tym miesiącu nie przeczytałam jakoś dużo książek, ale za to są świetne ;)

-Dom Tajemnic
Dziewczyny z Hex Hall, Rachel Hawkins
-JUTRO. NIE MA JUŻ ŻADNYCH ZASAD 
- Przysięga Smoka








Filmy

I tu możecie się ze mnie ponabija, bo rzadko kiedy oglądam filmy na bieżąco i tak jakoś może po roku od premiery oglądam film ;)
I obejrzałam aż 3 filmy i tym miesiącu ;)

-LOL
-27 sukienek
-Wredne dziewczyny
I obejrzałam 4 i 5 sezon Pamiętników Wampirów i chyba napisze o tym osobny post.

MUZYKA

The Fault In Our Stars I Ed Sheeran






SING - ED SHEERAN




Shakira - Dare (La La La)






We Are One (Ole Ola) - Pitbull feat. Jennifer Lopez & Claudia Leitte 







APLIKACJA NA ANDROIDA

Dobra przyznaje się pobrałam grę 2048 i tak cały czas próbuje dobić do 2048 i mi się nie udaje no ;C
















A jacy są wasi majowi ulubieńcy ?

\\Szeyli

3 komentarze:

  1. Cześć! Nominuję Cię do Liebster Blog Award! :)
    Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://eeriefemale.blogspot.com/2014/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że poruszamy się w zupełnie innych klimatach, ale to dobrze - jakby wszyscy czytali to samo, to byłoby nudno :)
    Z moich książek przeczytanych w maju (a w zasadzie zrecenzowanych, bo 3 czekają jeszcze na recenzje) najwyżej stawiam "Dziecko niczyje" i "Aleja Bzów".
    Filmów nie oglądałam, bo czas mi na to nie pozwolił, a muzykę słucham cały czas - różną, różnistą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z LOL nabijać się nie będę, bo mnie samej film bardzo się podobał. niech mówią o Cyrus co chcą, ale ostatnio nawet muzykę ma świetną.

    OdpowiedzUsuń

 

Porady Szeyli : Książki , moda i gotowanie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea