czwartek, 29 maja 2014

TOP 5 : KSIĄŻKOWE I SERIALOWE HISTORIE MIŁOSNE

I znowu mnie długo nie było,ale remonty, szkoła i te sprawy. Teraz już bedę ty cały czas ;) Dziś mam dla was kolejne ,, top 5''

ELENA I DAMON
Jako wielka fanka Pamiętników musiałam stanąć przed wyborem: Stefan czy Damon ( niczym Elena xd) i wybrałam Demona noo no bo to Damon nie? ;)No i oni tak ładnie wyglądają..






 PEETA I KATNISS
Nie wiem czy o tym wspominałam, ale nie byłam przekonana co do Peety, ale teraz jakoś po pewnym czasie go bardzo polubiłam a ogólnie za Peetniss byłam od początku ;)






KLAUS I CAROLINE
 Zacznijmy od tego, że chciałabym grać Caroline :D Ale ogólnie fajne były te ich podchody ;) Klaus tak się starał i ją denerwował. też tak chce no ;C




RON I HERMIONA

Mało to oryginalne, ale bardzo bardzo ich kocham <3 Jedna z moich ulubionych par ever.




LILY I JAMES
To chyba jedna z najbardziej romantycznych miłości. I tyle ..


Mam nadzieję, że wam się podobało.A jakie są wasze ulubione pary książkowe i serialowe?

A i przepraszam za dużo ,, xd'' ,,;) "' i ,,nooo''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Porady Szeyli : Książki , moda i gotowanie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea