niedziela, 4 maja 2014

Top 5 - Z którymi bohaterami na randkę?

1.Klaus Mikaelson 
2 Damon Salvatore
Znaleźli się tu penie dlatego,że mam faze na TVD *.* Ale Klaus, Damon szykujcie się ;)
A tak wgl jestem za Damonem <3 ( nara Stefan xd)



3.Finnick Odiar

Aww Finnick miłości moja,byłby na pierwszym miejscu,ale tak wyszło ;c  Jak ja bym chciała żeby wyskoczył mi z jeziora i spytał czy chce kostkę cukru awwwww<3



                  4.Peeta Mellark


Peeta co ty tu robisz? Jak ty się stało kurcze sama siebie zaskakuje ;)








           5.Fred&Gorge
No bo kto nie kocha bliźniaków ;) No nie udawaj wiem,że ich kochasz ;) I te ich żarty ochhh










Tak więc już wiecie z kim poszłabym na randkę ( o może zrobię takie o aktorach^^ ). I troch poznaliście moją zrytą psychikę ;) Z kim wy poszlibyście\ łyście na randkę?

~Szeyli 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Porady Szeyli : Książki , moda i gotowanie Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea